کد خبر: 1219014
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سخنگوی سپاه پاسداران:

جوان آنلاین: یمن از یک جنگ هفت ساله بیرون آمد و امروز انگلیس و امریکا را در دریا زمینگیر کرده و این‌ها دستاورد‌های نظام اسلامی است که رهایی از دست استکبار را به مردم منطقه آموخته است. 
به گزارش تسنیم، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه صبح دیروز در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با بیان اینکه صهیونیست‌ها حدود چهار ماه است کشتار مردم بیگناه را انجام می‌دهند، گفت: اسرائیل به طور شفاف نسل‌کشی می‌کند و هیچ ابایی هم ندارد. 
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه صهیونیسم به شدت دچار هراس است و نگاه به ظاهر آن‌ها نکنید، افزود: اسرائیل نگران بود اگر همه ارتش‌های کشور‌های اسلامی همراه شوند، دیگر حیات آن‌ها به پایان رسیده است. سردار شریف با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز برکات اقدامات حاج قاسم در جبهه مقاومت را می‌بینیم و صهیونیست‌ها دشمن واقعی بشریت هستند و وزیر دفاع آن‌ها با پررویی تمام اعلام می‌کند که ما با موجودات وحشی روبه‌رو هستیم در حالی که خودشان وحشیانه مردم را به خاک و خون می‌کشند. وی با بیان اینکه نقش رسانه در معرفی چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی بی‌بدیل بود و نفرت از صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها در دنیا اوج گرفته، افزود: امروز افکار عمومی جهان پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند. 
سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: در صحنه یمن که نگاه کنیم از یک جنگ هفت ساله بیرون آمدند و امروز انگلیس و امریکا را در دریا زمینگیر کرده‌اند و این‌ها دستاورد‌های نظام اسلامی است که رهایی از دست استکبار را به مردم منطقه آموخته است. 
سردار شریف با بیان اینکه ما امروز مرهون خون شهیدان از قبل از انقلاب تاکنون هستیم، افزود: حاج قاسم شعاع امنیت کشور را به خارج از کشور برد و دشمن از همین موضوع ناراحت و عصبانی است.

برچسب ها: یمن ، انگلیس ، امریکا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار